Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 31 august 2011

Romanian Oldschool

"Recomandări: Pentru amatorii de oldschool care ştiu să pună urechea aşa cum se cuvine la nişte fineţuri." 
... este un citat pe care l-am extras din cronica de la această adresă.
Provocarea de azi îşi are începuturile acum vreo săptămână-două, când al meu "copil" mi-a vârât sub nas un link (de obicei, se întâmplă cam invers ! :) ). Am dat click-ul de rigoare şi ... preţ de vreo jumătate de oră, ignorând total task-urile în lucru, am frunzărit tot ce era disponibil despre ... Abra. Cine este şi ce vrea Abra, aflaţi citind cronica de la adresa de mai sus şi ascultând melodiile de pe acest canal YouTube.
Posibil ca la prima ascultare să rămâneţi "reci" ! Mai încercaţi ...
Propunerile mele : Patru camere şi Un vis enorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu