Totalul afișărilor de pagină

joi, 8 decembrie 2011

Precizare necesară !

"Tiparul" acestui blog este ... "provocarea muzicală" adresată prietenilor mei (anonimi sau cunoscuţi) !
Faptul că nu am "promovat" (prea mult sau deloc) muzicile dintr-un anumit gen se datoreşte exclusiv lipsei mele de cultură în domeniu şi, de cele mai multe ori, inspiraţei de moment ! Oricine a încercat să propună ceva a fost ascultat şi ... "promovat" :) Din păcate, sunt prea puţini cei care au facut-o !
De câteva ori, am adus mulţumiri, după cum aţi observat, prietenilor care mi-au influenţat şi îmbogăţit "cultura muzicală", deci ... sunt deschis noilor provocări !
Le aştept cu cea mai mare plăcere !

... şi pentru că aproape toate mesajele de pe blog sunt însoţite de un exemplu muzical, vă propun la această oră târzie, celor care sunteţi încă cu urechile pregătite pentru provocarea ce urmează în scurt timp, primul videoclip muzical pe care l-am văzut în viaţa mea. Se întâmpla prin anii '80, într-un club studenţesc bucureştean; se întâmpla să fie un eveniment de bun rămas al unui OM, de la timona unei manifestări de promovare a muzicii BUNE ... OMUL se numeşte Liviu Zamora (puteţi găsi informaţii despre Dumnealui pe net), formaţia se numeşte The Police, iar melodia Wrapped Around Your Finger.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu