Totalul afișărilor de pagină

marți, 13 decembrie 2011

Regele meu ...


Spuneti-mi degraba, spuneti-mi,
Spuneti-mi daca regele moare.
Regina rataceste in noapte;
Luna coboara, coboara in mare.

Spuneti-mi, printesele plang?

Popoarele bantuie triste.
Spuneti-mi daca regele moare;
Stam rasuciti pe-o cruce in zare.

Spuneti-mi macar jumatate,

Era bun si-ntelept regele meu?
Si-ngandurat peste poate.
Spuneti-mi adevarul, macar jumatate.

Spuneti-mi degraba, era tanar?

Sau mistuit de anii fugari.
Avea glasul curat si ochii mari.
Spuneti-mi adevarul, macar jumatate.

Spuneti-mi pentru ultima oara,

Ce tara va duce-n palme departe?
Regele meu fara tara;
Spuneti-mi, spuneti-mi, pentru ultïma oara.

2 comentarii:

  1. Cred ca postarea din seara aceasta este una dintre cele mai “provocatoare” din ultimul timp. Cititorul blogului .. obisnuit fiind sa primeasca de-a gata cateva informatii ori sugestii muzicale, pe care, in functie de starea lui de spirit si de preferinte, le asculta sau nu.. primeste doar cateva versuri.. le rumega, le digera, le apreciaza.. apoi devine tot mai curios si cauta informatii .. deja se simte provocat. Aha.. Dinu Olarasu.. parca suna cunoscut.. cauta videoclipuri pe youtube si descopera o intreaga planeta “Dinu Olarasu” din galaxia “Folk”.. Apoi pune un bookmark fix pe..
    http://www.youtube.com/watch?v=usLWtZ90K5Y

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc ! ... e un cuvânt pe care îl spun din tot sufletul !

    RăspundețiȘtergere